Αναζήτηση


Επιλέξτε την διάσταση ελαστικού.

Αναζήτηση

Σωστή πίεση αέρα

Με τη σωστή πίεση αέρα, τα ελαστικά σας θα έχουν καλύτερες επιδόσεις, μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και εξοικονόμηση καυσίμων. Η «σωστή» πίεση αέρα για τον αυθεντικό εξοπλισμό ή για ελαστικά ιδίων διαστάσεων προδιαγράφεται από τους κατασκευαστές των οχημάτων και ενδέχεται να είναι διαφορετική για τα μπροστά και τα πίσω ελαστικά. Επικοινωνήστε με τον διανομέα ή έμπορο της TOYO εάν τα ελαστικά που πρόκειται να βάλετε δεν είναι πια στις διαστάσεις των αυθεντικών ελαστικών του οχήματός σας.

 


Πώς να Εντοπίσετε Ποια είναι η Σωστή Πίεση Αέρα των Αυθεντικών Ελαστικών.

Η συνιστώμενη πίεση αέρα αναγράφεται είτε σε πλακάτ ή σε αυτοκόλλητο στο κολονάκι της πόρτας, ή στο μπροστινό ντουλαπάκι του οχήματος ή κοντά στην τάπα της βενζίνης. Αν το αυτοκίνητό σας δεν διαθέτει πλακάτ, ανατρέξτε στο εγχειρίδιο του κατασκευαστή του οχήματος ή συμβουλευτείτε την κατασκευάστρια εταιρεία του οχήματος, του ελαστικού ή τον έμπορο ελαστικών της περιοχής σας. Το πλακάτ του κατασκευαστή, σάς δίνει το μέγιστο φορτίο του οχήματος, την πίεση αέρα σε κρύο ελαστικό και τις διαστάσεις των ελαστικών που συνιστώνται από την κατασκευάστρια εταιρεία του οχήματος.
 

 


 

 Χρήση Πιεσόμετρου

 Δεν θα μπορέσετε να καταλάβετε αν τα ελαστικά σας χρειάζονται αέρα μόνο κοιτώντας τα. Να χρησιμοποιείτε πάντα ένα πιεσόμετρο ακριβείας για να προσδιορίσετε την πίεση του αέρα των ελαστικών σας.

 


 

 

Πότε Ελέγχουμε την Πίεση του Αέρα στο Ελαστικό;

Ελέγξτε την πίεση του αέρα των ελαστικών σας (συμπεριλαμβανομένου και του εφεδρικού) τουλάχιστον μια φορά το μήνα και πριν από ένα μεγάλο ταξίδι. Τα ελαστικά θα πρέπει να ελέγχονται όταν είναι κρύα (πριν να έχουν διανύσει 1,5 χλμ.). Αν χρειαστεί να διανύσετε πάνω από 1,5 χλμ. για να βρείτε αέρα, μετρήστε και καταγράψτε την ποσότητα που λείπει για κάθε ελαστικό. Όταν φτάσετε στο βενζινάδικο, μετρήστε πάλι την πίεση αέρα του κάθε ελαστικού και αν έχει αυξηθεί η πίεση, ρυθμίστε την ποσότητα της πρόσθετης πίεσης αέρα που απαιτείται. Για παράδειγμα, αν η πίεση αέρα που ενδείκνυται για κρύα ελαστικά είναι 35PSI, η πίεση του κρύου ελαστικού ήταν 28PSI και η πίεση τώρα είναι 33PSI, θα πρέπει να φουσκώσετε τα ελαστικά μέχρι να φτάσουν τα 40SPI και να κάνετε έναν επανέλεγχο όταν έχουν κρυώσει.
 

 

 


 

 

Πώς Χάνουν Πίεση Αέρα τα Ελαστικά;

 

Τα ελαστικά χάνουν από τη φύση τους πίεση μέσω της διαδικασίας του εμποτισμού. Οι αλλαγές των εξωτερικών θερμοκρασιών μπορούν να επηρεάσουν την ταχύτητα με την οποία τα ελαστικά χάνουν αέρα. Αυτή η αλλαγή είναι πιο έντονη σε θερμό κλίμα. Σε γενικές γραμμές, ένα ελαστικό χάνει περίπου 500 έως 900 γραμμάρια πίεσης αέρα σε μηνιαία βάση σε δροσερό κλίμα και ακόμα περισσότερο σε θερμό κλίμα. Να μην ξεχνάτε ότι η ελλιπής πίεση αέρα είναι η πρωταρχική αιτία που παθαίνει ζημιά το ελαστικό, γι’ αυτό ενδείκνυται ο τακτικός έλεγχός της.
 

 

 


 

 

Πρόσθετες Συμβουλές

 

Ποτέ μην ξεφουσκώσετε ή μειώσετε την πίεση του αέρα όταν τα ελαστικά σας είναι ζεστά. Η αύξηση της πίεσης είναι φυσιολογική και αποτέλεσμα της οδήγησης.

Να ελέγχετε αν όλες οι βαλβίδες και οι επεκτάσεις των ελαστικών είναι εξοπλισμένες με τάπες βαλβίδων με λαστιχένιες τσιμούχες για την αποφυγή συσσώρευσης βρωμιάς και υγρασίας. Να φροντίσετε για την τοποθέτηση νέου ωστηρίου βαλβίδας σε κάθε αντικατάσταση ελαστικού.

Η ελλιπής και η υπερβολική πίεση αέρα δημιουργεί υπερβολική θερμότητα και μπορεί να οδηγήσει στη βλάβη του ελαστικού, η οποία στη συνέχεια μπορεί να προκαλέσει βλάβη στο όχημα ή/και σοβαρό τραυματισμό ή θάνατο.

© 2017, © Toyo Tire & Rubber Co., Ltd.